Vedenjsko kognitivna metoda za učence z bralnimi težavami

Ali ima vaš otrok težave z branjem? Kljub trudu bere slabše kot vrstniki in dela več napak? So te napake takšne, da obrača in zamenjuje črke, jih izpušča in dodaja, celo popači besede? Ali le s težavo sledi vsebini prebranega? Dosega pri branju slabše rezultate kot pri drugih predmetih?  KAJ STORITI?

Ali ima vaš otrok odpor do branja? Ga le s težavo pripravite do tega, da bi bral? Se branju izmika, se ga izogiba? Je zaradi slabih dosežkov pri branju žalosten, slabe volje? KAKO TO SPREMENITI?

Ima vaš otrok disleksijo, ima specifične težave branja in pisanja? Je v šoli že deležen ustrezne pomoči, a še vedno ne mara branja? Že poznate številne vaje za izboljšanje težav pri branju, a odpor do branja ostaja? KAKO MU POMAGATI?

Morda je pravi odgovor VEDENJSKO KOGNITIVNA METODA ZA IZBOLJŠANJE BRANJA.

Metoda temelji na poudarjanju otrokovega uspeha pri branju. Je enostavna in ne zahteva posebnih gradiv. Vsak uspeh se nagrajuje. Zasnovana je tako, da ob pravilni izvedbi prav gotovo pripelje do uspeha in zadovoljstva.

 Cilji program:

  • izboljšati in vzdrževati motivacijo za branje,
  • izboljšati natančnost oz. pravilnost branja,
  • doživljati uspeh pri branju,
  • spremeniti odnos do branja.

 Kako poteka (kje, kdaj, kako pogosto):

Trening trajanja 3 do 5 tednov, zajema individualno uvodno in zaključno srečanje, vadi se doma, nekajkrat tedensko 10 do 15 minut.

Komu je namenjena:

Ciljna skupina so otroci s težavami pri branju predvsem od 2. do 6. razreda in otroci, ki kažejo odpor do branja.

Kdo izvaja trening:

Mentorica programa je mag. Alenka Zupančič Danko, profesorica defektologije. Program po navodilih izvajata starš in otrok doma.

 Kje in kdaj se lahko prijaviš:

Prijaviš se lahko pri izvajalki programa na spletni naslov ali na telefonsko številko:

Alenka Zupančič Danko: alenka.vrlic-danko@guest.arnes.si /telefonska številka 02/2349 707.

DOSTOPNOST
Scroll to Top

Imam vprašanje...